معرفي لوكس ترين سايت هاي خريد لباس تركيه اي حرفه اي

۱۷ بازديد

معرفي لوكس ترين سايت هاي خريد لباس تركيه اي حرفه اي

  

https://shikfam.com/zara-turkey 

 

سايت زارا تركيه اينترنتي (ZARA)

خريد از زارا تركيه راهي مطمئن و آسان براي تهيه توليدات برند مشهور زارا (ZARA) است. زارا يكي از با ارزش ترين برندها در حوزه توليد انواع پوشاك و زيروآلات در جهان محسوب مي ‌شود، اين شركت يكي از زير مجموعه هاي شركت توليد پوشاك اينديتكس(Inditex) اسپانيا است و از با كيفيت ترين و محبوب ترين برندهاي اروپايي است كه طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا دارد.

كمپاني زارا با تكيه بر تكنولوژي روز صنعت نساجي و مد محصولات بسيار متنوعي را براساس سلايق گوناگون جامعه نظير كفش، زيورآلات، كيف، بوت، لباس مجلسي و غيره را طراحي و توليد و به آقايان و خانم هاي شيك پوش عرضه مي كند. از پر فروش ترين محصولات اين برند، كفش آن است كه كيفيت بالا و طراحي فوق العاده اي دارد.

 برند زارا با توليد محصولات با كيفيت و مد روز توانسته است از جايگاه ويژه اي در بين توليد كنندگان پوشاك برخوردار شود، مديران شركت زارا ادعا مي ‌كنند براي طراحي و توليد يك محصول جديد تنها دو هفته زمان لازم دارند و به همين دليل است كه هر ساله قادر به توليد بيش از ده هزار پوشاك و اكسسوري متنوع هستند.

شركت زارا فعاليت خود را از سال 1988 در كشور تركيه آغاز كرد و در حال حاضر اين شركت شعبه ها و فروشگاه هاي بسياري زيادي را در كشورهاي دنيا دارد و اكثر افراد دنيا مي‌توانند از محصولات اين برند برخوردار باشند. مجموعه زارا اميدوار است تا سال 2023 در 5 قاره دنيا، فروشگاه هاي فعال خود را راه اندازي كند.

پوشاك و اكسسوري هاي برند زارا از دوست داشتني ترين و محبوب ترين محصولات در دنيا و به خصوص در بين ايرانيان هستند اگر شما هم به محصولات برند زارا علاقمند هستنيد با خريد از سايت زارا تركيه مي‌توانيد كالاي مورد نظر خود را از آن سوي مرزها با بهترين قيمت سفارش داده و به سرعت آن را دريافت كنيد.

 

https://shikfam.com/trendyol

 

سايت ترنديول تركيه اينترنتي Trendyo 

خريد از ترنديول تركيه يكي از راه هاي خريد پوشاك به صورت غير حضوري از كشور تركيه است. اين وب سايت در سال 2009 توسط خانمي به نام  Demet mutlu  تاسيس و پايه گذاري شد و امروزه به يكي از معتبرترين وب سايت هايي در زمينه فروش پوشاك در خاورميانه تبديل شده است.

در سايت ترنديول Trendyo تركيه تنوع محصولات بسيار بالا است چرا كه تمامي برندهاي پوشاك ترك نظير ال سي وايكيكي، ديفكتو، سايين و ... در اين وب سايت بوتيك دارند حتي به دليل بالا بودن كاربران و بازديدكنندگان، ساير برندهاي معتبر خارجي نيز ماركت داشته و محصولات برندهاي چون پوما، آديداس و غيره نيز ديده مي شود و به فروش مي رسد، اين سايت معتبر بيش از 15 ميليون كاربر و 2000 ماركت مختلف دارد در نتيجه شما با خريد اينترنتي از سايت ترنديول تركيه امكان مشاهده، بررسي و خريداري محصولات برندهاي ترك و جهاني را داريد.

 جالب است بدانيد تنوع محصولات در ترنديول به بالاي 100 ميليون مدل و محصول مي رسد. از محصولات موجود در ترنديول تركيه مي توان به انواع پوشاك بانوان، آقايان و كودكان در بخش مد و پوشاك اشاره كرد، همچنين اگر به دنبال خريد عطر، ادكلن، لوازم بهداشتي و آرايشي، دكوراسيون، ساعت، عينك و ساير لوازم جانبي و حتي لوازم ورزشي هستيد خريد از سايت ترنديول تركيه بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.

يكي از دلايلي كه موجب شهرت سايت ترنديول تركيه شده است برگزاري حراج متعدد است كه اين موضوع باعش شده تا ترنديول بتواند رتبه اول را در بين ديگر سايت هاي تركيه اي بدست آورد. در نهايت مي توان گفت كه تنوع بالاي محصولات، ارزان فروشي و همچنين حراجي موجب موفقيت و شهرت اين سايت شده است و وب سايت ترنديول را مي‌توان يك فروشگاه آنلاين همه چي تمام دانست كه شما ايرانيان عزيز داخل كشور مي توانيد بدون سفر و اقامت در كشور تركيه خريد انواع محصولات برندهاي معتبر ترك و دنيا را از آن انجام دهيد.

 

https://shikfam.com/uspolo

 

سايت پولو تركيه اينترنتي (USPolo) 

با خريد از پولو تركيه به سرعت و به آساني با چند كليك ساده از محصولات با كيفيت و شيك برند يو اس پولو برخوردار شويد. برند يو اس پولو (USPolo) مربوط به انجمن چوگان امريكاست (USPA) كه در سال 1890 تاسيس شده است، اين انجمن جهت تشويق و علاقه مند كردن افراد جامعه به ورزش چوگان، پوشاك مختلفي را با برند خود طراحي و توليد كرد كه به سرعت در بين مردم بسيار محبوب و پر طرفدار شد.

محصولات برند يو اس پولو تداعي كننده يك اصالت خاص در ذهن عموم و به معناي واقعي اصالت و اعتبار ورزش چوگان است كه با سبك ‌هايي شيك و در عين حال راحت ارائه مي‌ شوند از اين رو انتخاب مناسبي براي علاقمندان به اين گونه سبك ها هستند. جالب است بدانيد كه برند يو اس پو لو از از قديمي‌ترين و پر طرفدارترين برند در بين بيش از 10 برندي است كه همگي با نام پولو عرضه و شناخته مي‌شوند.

يو اس پولو محصولات مختلفي نظير ساعت، كيف، كفش، كمربند، لباس ورزشي و زير مخصوص آقايان، بانوان و كودكان، اكسسوري و غيره را با بهره گيري و تكيه بر اصالت ورزش چوگان و ارائه آن ‌ها در صنعت مد و فشن براي عموم عرضه مي‌كند. در طراحي تمامي محصولات يو اس پولو علائم، رنگ‌ ها و نماد هاي كلاسيك ورزش چوگان به خوبي به كار برده شده است و جنس آنها بسيار با كيفيت است، پوشاكي كه با اين برند توليد مي‌شوند با الگو هاي ساده و كلاسيك طراحي مي‌شوند و بسيار راحت هستند.

در حال حاضر محصولات برند يو اس پولو در فروشگاه ‌هاي رسمي اين شركت در كشور هاي آمريكايي، اروپايي و آسيايي عرضه و بفروش مي ‌رسد و بيش از 1000 فروشگاه در 135 كشور دنيا در زمينه فروش محصولات يو اس پولو فعاليت دارند.

تركيه نيز جزو كشورهايي است كه داراي فروشگاه رسمي محصولات اين برند بوده و فروشگاه رسمي آنلاين آن نيز براي عموم فعال است، با خريد آنلاين از سايت پولو تركيه مي‌توانيد در هر جاي دنيا و بدون نياز به اقامت در تركيه بصورت آنلاين محصولات مورد نياز خود را از اين برند خريداري كنيد در اين سايت محصولات با توجه به نوع جنسيت گروه بندي شده‌اند و همچين برخي از محصولات تخفيفات ويژه اي دارند كه اين موارد را مي‌توان از مزيت‌هاي خريداينترنتي از سايت پولو تركيه دانست.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.